Thursday, February 4, 2010

AKU KELLIRU.....:(


Pernahkah di antara kita, dalam menjalinkan persahabatan, tiba di persimpangan bila hati tiba tiba dicuit oleh keinginan yang mengelirukan? Sebahagian dari kita ingin meneruskan jalin persahabatan, tapi sebahagian lain, ingin meneroka rasa yang lebih mendalam, lebih dari seorang kawan. Mudah kalau kedua duanya mempunyai rasa yang sama. Tapi berlainan jika kata putus telah diberikan sedari awal – hanya sebagai kawan. Mungkin kalau kita berterus terang, kemesraan yang sedia ada mungkin berubah menjadi pudar dan tawar. Akan ada jarak antara kita. Atau mungkin, kita akan kehilangan insan tersebut sebagai teman.

Kalau kita bimbangkan risikonya, mungkin yang terbaik untuk kita adalah dengan memendam rasa tersebut. Berharap ia mungkin akan hilang atau setidak tidaknya reda begitu saja. Mungkin itulah jalannya yang seharus dipilih. Mungkin lebih baik berputih mata kerana tidak memilikinya daripada kehilangan sahabat kita.......XIS


assalamualaikum pembuka kata pg ini...actually lama sgt dah aku tinggalkan blog aku ni......tapi mlm ni aku terbaca tulisan di atas dlm blog BILA PENA MENARI...dan aku terfikir seketika...aku melalui saat2 getir ini di saat dan ketika ini..aku benar2 keliru dgn kehendak hati aku....apa patut aku lakukan...ya ALLAH bantulah aku dlm membuat keputusan ini...sesungguhnya aku sgt2 keliru......

No comments:

TIME IS LIFE....

Islamic Calendar

My photo
simple...creative...hepy... smile...loving...

Penulis blog

deco house,nyanyi,snap photo,surfing, drawing cartoon, menulis cerita@sajak,travel,borak2 kenangan lama2 n 1 more thing i like pink color very much....hey it's me! =)



NUR FADHIYATUL FARIZA
NNaif
UUntung
RRamah
FFleksibel
AAmanah
DDinamik
HHarum
IIkhlas
YYakin
AAlim
TTulus
UUlung
LLemah-lembut
FFleksibel
AAbadi
RRealistik
IIdealistik
ZZingy
AAsli
Apa ada pada nama?


Followers

Chatbox



click to create your own