Tuesday, October 6, 2009

aku hanya merancang...ALLAH maha mengetahui


entahlah....bagaimana untuk aku coretkan apa yang aku lalui kini....hati dan perasaan sayang yang hadir dalm hati aku untuk dia....sejak kebelakangan ini hati aku sering terganggu oleh kenangan2 silam aku dgn dia...ya ALLAH dia bukan milikku,bawalah dia pergi jauh dari hidup aku untuk selamanya...ya ALLAH AKU MENGHARAPKAN SINAR BAHAGIA DARIMU....

aku melepaskan dia pergi..tapi adakah aku redha?dgn apa yang aku lakukan ini..aku msh tercari2 di manakah kesilapan aku?di manakah kekurangan aku?....atau adakah aku terlalu sempurna untuk bersama dia?atau adakah yang lebih baik dari dia untuk sama2 dgn aku mencari reda ILAHI...aku menyusuri jln2 di bumiMU TUHAN...aku mencari cintaMU,aku mencari kasih sygMU....aku berjalan keseorangan kini..tanpa teman@kawan lagi yang boleh aku saingi....ya ALLAH...jadikan aku redha dgn setiap kejadianMU...

No comments:

TIME IS LIFE....

Islamic Calendar

My photo
simple...creative...hepy... smile...loving...

Penulis blog

deco house,nyanyi,snap photo,surfing, drawing cartoon, menulis cerita@sajak,travel,borak2 kenangan lama2 n 1 more thing i like pink color very much....hey it's me! =)



NUR FADHIYATUL FARIZA
NNaif
UUntung
RRamah
FFleksibel
AAmanah
DDinamik
HHarum
IIkhlas
YYakin
AAlim
TTulus
UUlung
LLemah-lembut
FFleksibel
AAbadi
RRealistik
IIdealistik
ZZingy
AAsli
Apa ada pada nama?


Followers

Chatbox



click to create your own