Friday, October 2, 2009

MY NEW LIFE...PJH 263

AINAA SAFRIENA WIF ACU CAR

MY PJH 263

MY NEW LIFE...PJH 263......
actually dah lama aku nak citer pasal keta baru aku neh...emmmm..keta neh dibeli secara tidak sengaja..kikiki...kebetulan haritu mase kakak n abg ipar aku pg bayar roadtax keta dorang KBF272,aku ikut skali...hari tu tarikh cantik sgt 07.08.09 akan aku ingat sampai bila2...masa sampai jer kt kdai aku pun belek2 lah keta2 yang ada kt situ...n apalagi ofcoz aku dah mula jatuh hati nak beli keta...almaklumlah selama neh asyik menumpang KBF272 jer..hehe..tilik punya tilik last2 aku beli gak keta haritu n inilah wajah keta kesyangan aku..alhamdulillah aku bersyukur sgt2 kerana pada usia aku yang baru 24 tahun aku dah boleh beli keta sendiri dengan hasil titik peluh aku selama bekerja 3tahun neh...best sgt2 walaupun keta kecik tapi keta neh aku yang punya...n aku bekerja keras untuk dapatkan sebiji keta dalam hidup aku.N PJH263 tu semperna bezday aku 26.03.1985, tarikh aku dilahirkan,so akan aku jaga dengan baik.insyaallah...tapi sebelum keta ni diambik ada kejadian yang tak mungkin aku lupakan sepanjang hidup aku...n akan aku citerkan pada hari laen kerana aku dah ngantuk sgt2 neh...huhu...:)


No comments:

TIME IS LIFE....

Islamic Calendar

My photo
simple...creative...hepy... smile...loving...

Penulis blog

deco house,nyanyi,snap photo,surfing, drawing cartoon, menulis cerita@sajak,travel,borak2 kenangan lama2 n 1 more thing i like pink color very much....hey it's me! =)



NUR FADHIYATUL FARIZA
NNaif
UUntung
RRamah
FFleksibel
AAmanah
DDinamik
HHarum
IIkhlas
YYakin
AAlim
TTulus
UUlung
LLemah-lembut
FFleksibel
AAbadi
RRealistik
IIdealistik
ZZingy
AAsli
Apa ada pada nama?


Followers

Chatbox



click to create your own