Monday, September 14, 2009

10 RAMADHAN TERAKHIR.....


ANDAI INI KALI TERAKHIR AKU SUJUD PADAMU.....
AMPUNKANLAH AKU YA ALLAH.....
Alhamdulillah hari ni da 24 hari umat islam menjalani ibadah puasa....semoga kita semua dirahmatiNya...td masa aku melangkah msuk ke masjid,...hati aku dipanjat rasa pilu...bila hati berbicara..adakah aku akan berjumpa lg dgn ramadhan bulan yang berkat ini tahun hadapan?
adakah ini kali terakhir utk aku melangkah ke masjid?adakah ini kali terakhir utk aku mengerjakan terawih?semua pertanyaan2 itu bermain d fikiran aku...ya ALLAH...iman aku tak setebal mana...ibadah aku msh belum sempurna...aku mohon keampunan dariMU ya ALLAH...
Andai ini ramadhan terakhir...akhirkanlah aku dlm imanMU YA ALLAH....

No comments:

TIME IS LIFE....

Islamic Calendar

My photo
simple...creative...hepy... smile...loving...

Penulis blog

deco house,nyanyi,snap photo,surfing, drawing cartoon, menulis cerita@sajak,travel,borak2 kenangan lama2 n 1 more thing i like pink color very much....hey it's me! =)



NUR FADHIYATUL FARIZA
NNaif
UUntung
RRamah
FFleksibel
AAmanah
DDinamik
HHarum
IIkhlas
YYakin
AAlim
TTulus
UUlung
LLemah-lembut
FFleksibel
AAbadi
RRealistik
IIdealistik
ZZingy
AAsli
Apa ada pada nama?


Followers

Chatbox



click to create your own