Sunday, September 27, 2009

BAKAL PENGANTIN.....:)









DESIGN BY TINA & TINI

insyaallah pada 29 november 2009 nti mak n ayah aku bakal dapat seorang lagi cucu menantu...heheee n aku pula akan dapat anak sedara ipar lah..coz anak abang aku akan melangsungkan perkahwinan dengan pilihan hatinya pada 29 nov 2009..alhamdulillah. tapi yang tak bestnya nanti semua orang asyik tya soalan cepu cemas lah kt aku...heheeee '' BILA MAK USU NAK KAWEN?'' aduh pening gak nak jawab soalan camtu..heheee tapi aku dah biasa dah...lagipun aku masih terlalu muda...still young ktekan...baru 24thn...skrg rasanya aku lebih fokuskan pada kerjaya aku...bukan tak penah fikirkan soalan2 itu tapi hati ini masih terluka...jadi biarlah aku sembuhkan dengan pengubat2 hati dahulu...mungkin ALLAH akan temukan aku dengan seseorang yang lebih baik dari yang sebelum ini,yang lebih istimewa,yang boleh membimbing aku ke jalan yang ALLAH redhai..itu yang paling utama...insyaallah.....

No comments:

TIME IS LIFE....

Islamic Calendar

My photo
simple...creative...hepy... smile...loving...

Penulis blog

deco house,nyanyi,snap photo,surfing, drawing cartoon, menulis cerita@sajak,travel,borak2 kenangan lama2 n 1 more thing i like pink color very much....hey it's me! =)



NUR FADHIYATUL FARIZA
NNaif
UUntung
RRamah
FFleksibel
AAmanah
DDinamik
HHarum
IIkhlas
YYakin
AAlim
TTulus
UUlung
LLemah-lembut
FFleksibel
AAbadi
RRealistik
IIdealistik
ZZingy
AAsli
Apa ada pada nama?


Followers

Chatbox



click to create your own