Saturday, September 26, 2009

SALAM AIDILFITRI 1430H = 20 SEPTEMBER 2009



SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI & SELAMAT HARI LAHIR 4 MY SIS YATIE:)
alhamdilillah setelah sebulan berpuasa kita semua meraikannya....hari ni setelah seminggu bercraya n bercuti d kampung halam tercinta aku pulang ke kulim coz sok da start mengajar...rasa sayu pula tinggalkan mak,ayah n abg tadi...inilah gambar2 keluarga besar aku sepanjang syawal 1430H...


aku bersyukur kerana ALLAH kurniakan aku keluarga yang menyayangi aku...ini syawal pertama kami sekeluarga tanpa arwah abg long aku yang telah pergi meninggalkan kami semua pada 1.12.2008 yang lepas..al fatihah...semoga abg ditempatkan bersama org2 yang beramal soleh.amin....

No comments:

TIME IS LIFE....

Islamic Calendar

My photo
simple...creative...hepy... smile...loving...

Penulis blog

deco house,nyanyi,snap photo,surfing, drawing cartoon, menulis cerita@sajak,travel,borak2 kenangan lama2 n 1 more thing i like pink color very much....hey it's me! =)



NUR FADHIYATUL FARIZA
NNaif
UUntung
RRamah
FFleksibel
AAmanah
DDinamik
HHarum
IIkhlas
YYakin
AAlim
TTulus
UUlung
LLemah-lembut
FFleksibel
AAbadi
RRealistik
IIdealistik
ZZingy
AAsli
Apa ada pada nama?


Followers

Chatbox



click to create your own