Sunday, September 27, 2009

BILA HATI BERBICARA......WAHAI WANITA.......









wahai wanita…..

WaHai wanita solehah, jangan risau akan jodohmu k erana muslimin yang bijaksana itu tidak akan terpaut pada wanita hanya pada kecantikan,lirikan senyuman, pada bicara manja yang menggoda, pada pujuk rayu seorang wanita yang meruntuhkan imannya.sesungguhnya lelaki itu adalah pemimpin kepada wanita.andai belum sampai jodohmu anggaplah bahawa lelaki yang kau nantikan itu sedang membina sahsiah kepimpinannya bagi memimpin dirimu kerana wanita itu pasti ada kekurangannya dan lelaki yang benar2 layak pasti akan hadir untuk melengkapkan kekuranganmu………….aku juga mengharapkan seseorang yang boleh menerima segala kekurangan dan kelemahan diriku.......aku berharap agar aku ditemukan dengan seseorang yang boleh menjaga aku...sayangi aku,menerima aku seadanya...insyaALLAH

No comments:

TIME IS LIFE....

Islamic Calendar

My photo
simple...creative...hepy... smile...loving...

Penulis blog

deco house,nyanyi,snap photo,surfing, drawing cartoon, menulis cerita@sajak,travel,borak2 kenangan lama2 n 1 more thing i like pink color very much....hey it's me! =)



NUR FADHIYATUL FARIZA
NNaif
UUntung
RRamah
FFleksibel
AAmanah
DDinamik
HHarum
IIkhlas
YYakin
AAlim
TTulus
UUlung
LLemah-lembut
FFleksibel
AAbadi
RRealistik
IIdealistik
ZZingy
AAsli
Apa ada pada nama?


Followers

Chatbox



click to create your own