Monday, September 28, 2009

IZINKAN KU BAHAGIA......

aku ingin mencoretkan apa yang aku rasa tatkala ini...sepi...sedih...luka yang teramat mendalam....termenung ku sendirian...tiba2 hati dipanjat rasa pilu.....hati...kenapa mesti aku jatuh cinta lagi setelah hati ini dilukai bertahun yang lalu.....namun setelah hati ini mula mengayam bahagia...mula membina impian...mula mengatur langkah kehidupan yang lebih jauh bersama dia...tiba2 dia pergi meninggalkan aku....terkesima aku sendirian....malam2 yang sepi ini membuatkan aku kembali mengingati memori bersama dia...walau seketika,namamu telah aku pahatkan diruang paling dalam dalam hatiku....ke mana harus ku bawa lara hati ini...pada siapa harus aku ceritakan kisah ini...pada siapakah harus aku sandarkan kegelisahan...kekecewaan dalam hati ini...oh TUHANKU....aku merindui dia keranaMU.aku mencintai dia keranaMu...kerana Engkau yang membukakan hati aku kembali setelah sekian lama aku menutupinya....demi sebuah persahabatan...demi sebuah kebahagian... akau rela melepaskan dia pergi.........percayalah.....aku telah redha melepaskanmu...pergilah...carilah dia yang engkau cintai....semoga engkau berbahagia....jika engkau bahagia...aku juga bahagia disini....insyaalllah....

No comments:

TIME IS LIFE....

Islamic Calendar

My photo
simple...creative...hepy... smile...loving...

Penulis blog

deco house,nyanyi,snap photo,surfing, drawing cartoon, menulis cerita@sajak,travel,borak2 kenangan lama2 n 1 more thing i like pink color very much....hey it's me! =)



NUR FADHIYATUL FARIZA
NNaif
UUntung
RRamah
FFleksibel
AAmanah
DDinamik
HHarum
IIkhlas
YYakin
AAlim
TTulus
UUlung
LLemah-lembut
FFleksibel
AAbadi
RRealistik
IIdealistik
ZZingy
AAsli
Apa ada pada nama?


Followers

Chatbox



click to create your own